Ticker

6/recent/ticker-posts

Ad Code

សមាសធាតុផ្សំនៃការវិភាគជាមូលដ្ឋាន

  ការវិភាគជាមូលដ្ឋានមានធាតុសំខាន់ៗបី៖

  • .ការវិភាគសេដ្ឋកិច្ច;
  • .ការវិភាគឧស្សាហកម្ម;
  • .ការវិភាគក្រុមហ៊ុន។

ចូរយើងសិក្សាធាតុនីមួយៗនេះឱ្យកាន់តែលម្អិត។

ការវិភាគជាមូលដ្ឋានពីលើចុះក្រោមធៀបនឹងពីបាតឡើង

មានវិធីសាស្រ្តសំខាន់ពីរសម្រាប់ការវិភាគជាមូលដ្ឋាននៅក្នុង Forex:

  • .ពីលើចុះក្រោម;
  • .ពីបាតឡើង។

ចូរយើងឈ្វេងយល់ពីវិធីសាស្រ្តនីមួយៗឱ្យបានលម្អិតបន្ថែមទៀត៖

ការវិភាគមូលដ្ឋានពីលើចុះក្រោម

ដូចដែលអ្នកបានឃើញរូបខាងលើ វិធីសាស្ត្រខិតជិតពីលើចុះក្រោមចាប់ផ្តើមដោយការវិភាគសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោក និងសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេស។ តាមគោលការណ៍ អ្នកសិក្សាពីកត្តាដូចជា GDP អតិផរណា អត្រាការប្រាក់ និងការជាប់ទាក់ទងគ្នានៃអត្រាប្តូរប្រាក់បរទេស។

បន្ទាប់​ពី​អ្នក​បាន​វិភាគ​ទស្សនវិស័យ​ម៉ាក្រូ​សេដ្ឋកិច្ច​ហើយ អ្នក​​ឈ្វេង​យល់​ពី​វិស័យ​សេដ្ឋកិច្ច​ដែល ​មាន ការ​ចាប់​អារម្មណ៍ និង​ឧស្សាហកម្ម​ពិសេស។ ដោយផ្អែកលើការស្រាវជ្រាវ អ្នកអាចជ្រើសរើស ជម្រើសវិនិយោគដែលជោគជ័យបំផុត។ នៅដំណាក់កាលចុងក្រោយ អ្នកធ្វើការវិភាគជាមូលដ្ឋាន អំពីភាគហ៊ុនរបស់ក្រុមហ៊ុននីមួយៗ។

វិធីសាស្រ្តពីបាតឡើង



ដូចដែលអ្នកឃើញពីរូបខាងលើ វិធីសាស្ត្រពីបាតឡើងបង្ហាញពីការវិភាគទិន្នន័យក្នុងលំដាប់ផ្ទុយ។ នោះគឺ  ជាបឋមអ្នកវិភាគមូលបត្ររបស់ក្រុមហ៊ុន  របាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុរបស់ខ្លួន; បន្ទាប់​មក​គឺ វិស័យ​ឧស្សាហកម្ម និង​សេដ្ឋកិច្ច។ នៅដំណាក់កាលចុងក្រោយ អ្នកឈ្វេងយល់ពីកត្តាម៉ាក្រូ សេដ្ឋកិច្ចទាក់ទងនឹងក្រុមហ៊ុនដែលបានជ្រើសរើស។

វិនិយោគិនដែលប្រើវិធីសាស្រ្តបាតឡើងជាធម្មតាពួកគេជឿថា មូលបត្រពិសេសអាចដំណើរការ បានល្អជាងឧស្សាហកម្ម ឬវិស័យសេដ្ឋកិច្ចទាំងមូល។ ពួកគេឈ្វេងយល់យ៉ាងលម្អិតអំពីដំណើរការ របស់ក្រុមហ៊ុននីមួយៗដែលបានជ្រើសរើសដើម្បីវិនិយោគលើទ្រព្យសម្បត្តិដែលមានសក្តានុពលបំផុត។

ការវិភាគជាមូលដ្ឋានបរិមាណភាព និងគុណភាព

កត្តាជាមូលដ្ឋានផ្សេងៗអាចបែងចែកជាពីរប្រភេទ៖ បរិមាណភាព និងគុណភាព។ ការវិភាគជាមូលដ្ឋានបរិមាណភាពពាក់ព័ន្ធនឹងការស្រាវជ្រាវទីផ្សារមូលបត្រដោយផ្អែកលើទិន្នន័យស្ថិតិ និងហិរញ្ញវត្ថុ ក៏ដូចជាលក្ខណៈដែលអាចវាស់វែងបាននៃអាជីវកម្មមួយ។ ការវិភាគបរិមាណភាពតែងតែបានប្រើប្រាស់នៅក្នុងយុទ្ធសាស្រ្តជួញដូរក្បួនដោះស្រាយ ដើម្បីគ្រប់គ្រងហានិភ័យ និងវាយតម្លៃប្រាក់ចំណូលសក្តានុពលត្រឡប់មកវិញលើ ផលប័ត្រវិនិយោគ។

ការវិភាគគុណភាពជាមូលដ្ឋានឈ្វេងយល់ទិន្នន័យជាក់ស្តែងតិចជាង។ ពួកគេអាចជា ទំនាក់ទំនងនយោបាយ និងសេដ្ឋកិច្ចរវាងប្រទេស  វប្បធម៌សាជីវកម្ម ការរំពឹងទុករបស់អ្នក ប្រើប្រាស់  ការទទួលស្គាល់ពាណិជ្ជសញ្ញា ការជាប់ទាក់ទងគ្នារវាងដំណើរការ និងលំនាំ ផ្សេងៗគ្នា។ ជាឧទាហរណ៍ ពាណិជ្ជករចូលចិត្តផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន ដូចជា Apple ឬនាយកប្រតិបត្តិសំខាន់ៗរបស់ក្រុមហ៊ុនដូចជា Tesla ជាដើម។

Post a Comment

0 Comments